Informális tanulás:

A napi munkával, családi élettel, szabadidős tevékenységekkel kapcsolatos tevékenységekből származó tanulás. Nem struktúrált, (tanulási célokat, tanulási időt és támogatást tekintve) és jellemzően nem vezet végzettséghez. Az informális tanulás is lehet szándékos, de a legtöbb esetben nem az (véletlenszerű, alkalomszerű).

 

Németországi módszerek

1. Az xPert program

2. Készítsünk képkeretet - feladat

3. Készítsünk képkeretet - értékelés

4. Módszerek a kirtékelésben

 

Értékelés: Képkeret készítése (önértékelés)

 

Elkészítettél egy képkeretet.

 

a) Hogy tetszett a feladat?

  • nagyon érdekes volt
  • érdekes volt
  • sem érdekes, sem unalmas nem volt
  • unalmas volt
  • nagyon unalmas volt

Válaszod indokold, miért?

 

b) Milyen nehéz volt számodra a feladat?

  • nagyon nehéz volt
  • nehéz volt
  • sem nehéz, sem könnyű nem volt
  • könnyű volt
  • nagyon könnyű volt

Válaszod indokold, miért?

 

c) Hogyan osztályoznád munkád?

1 2 3 4 5

Válaszod indokold, miért?

 

d) Megértetted a feladat nehéz lépéseit?

1 2 3 4 5

Válaszod indokold, miért?

 

e) Melyik volt a kedvenc munkafolyamatod?

  • a fával való munka
  • a keret lefestése
  • egyéb:

 

f) Sikerült elkészítened, miért?

  • könnyen megoldható volt
  • csak a szerencsén múlott
  • keményen dolgoztam, ezért sikerült
  • jó vagyok a hasonló munkákban
  • egyéb: